Politica de returnare

Oferim produse de cea mai buna calitate, iar prin intermediul colaborarii noastre cu una din cele mai mari firme de curierat rapid putem garanta si faptul ca produsele comandate vor ajunge in conditii depline de siguranta. Insa, exista si momente in care lucrurile nu merg chiar atat de bine, sau poate pur si simplu produsul nu este compatibil cu nevoile dumneavoastra. In acest caz, Politica de Returnare pe care o practicam este urmatoarea:

Sectiunea 1

Returnarea produselor cumparate prin intermediul magazinului nostru on-line http://www.bigleaguekickball.com/about/ Soma no prescription next day delivery www.derati.ro/magazin/ se supune Ordonantei 34/2014 care vine ca urmare a modificarilor la nivelul Uniunii Europene, abragand vechea ordonanta 130/2000 completata prin legea 51 21Ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului 130/2000 care vine sa reglementeze regimul juridic al contractelor realizate la distanta, cu modificarile si completarile sale ulterioare. De asemenea, returnarea produselor se supune si Ordonantei de Urgenta 34 04/06/2016. Atentie, produsele ce sunt returnate cu defecte cauzate de catre utilizator nu intra sub incidenta Politicii de Returnare.

Sectiunea 2

Conditii Retur:

  • La achizitionarea a mai multor produse similare se accepta in retur doar un singur exemplar fara a fi sigilat.
  • La returnare, produsele trebuie sa fie in stare de functionare, fara defecte cauzate de utilizator, insotite de certificatul de garantie, documentele fiscale in original
  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de uzura prematura, deteriorari mecanice sau alte semne ce indica o utilizare improrie sau nerespectarea termenilor din Certificatul de Garantie, acolo unde este cazul.
  • Nu sunt acceptate produsele la care s-a intervenit de catre personal neautorizat si/sau necalificat, si/sau din afara unitatii de service.
  • Produsul se va returna complet, cu toate accesoriile sale.
  • Deteriorarea etichetelor sau a marcajelor/sigiliilor, duce la inaplicabilitatea Politicii de Returnare
  • Un client poate oferi in retur maxim 3 produse pe an
  • Prezenta se poate regasi atat in sediul firmei, cat si pe siteul www.derati.ro
  • Ne rezervam drepturile de a modifica/completa prezentul document fara a avea obligatia de a notifica sau informa in prealabil tertele. Orice modificare sau completare intra in vigoare de la data publicarii pe site si/sau a afisarii in sediu firmei Deratisol.
  • Prin solicitarea unui retur, dumneavoastra acceptati in mod implicit Politica de Returnare.

Sectiunea 3

Pentru a putea fi incadrate in programul de retur, sunt necesare urmatoarele conditii in mod cumulativ:

  • Au fost comparate cu maxim 14 zile inaintea datei depunerii Cererii de Retur
  • Respecta condititiile si termenele din acest document
  • Sunt produse ce nu apar in lista produselor si a serviciilor nereturnabile

Sectiunea 4

Urmatoarele produse pot fi returnate doar sigilate:

  • Aparatura pentru Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie, accesoriile si consumabilele,
  • Capcanele mecanice pentru daunatori,
  • Dezinfectantii,
  • Electroinsecticidele / Electrocutoare / Fly killere si Consumabile;
  • Insecticidele,
  • Larvicidele,
  • Raticidele / Rodenticidele,
  • Repelentii,
  • Statiile de intoxicare,
  • Fungicidele,
  • Moluscocidele
  • Produse cu pret redus de tip Refurbished sau cu mici defecte doar de ordin estetic
  • Produse incluse in oferte speciale, promotii, reduceri
  • Servicii de reparatii sau punere in functiune
  • Produse probate direct in unitatea firmei sau de catre personalul autorizat Deratisol

Sectiunea 5

Produsele desigilate pot fi returnate doar daca indeplinesc urmatoarele conditii:

  • Nu sunt incluse in lista Produselor Nereturnabile de mai sus, punctul 04.
  • Produsele complete cu toate accesoriile si documentatia originala
  • Nu prezinta urme de deteriorare, interventii neautorizate si au toate accesoriile
  • Nu prezinta defecte estetice cauzate dupa achizitionare de catre utilizator sau alte daune provocate cu sau fara intentie de catre cumparator/terte persoane.

Sectiunea 6

Returul se va desfasura astfel:

a) Clientul care a achizitionat produse din magazinul nostru si doreste sa returneze un produs trebuie sa parcurga in primul rand prezentul document cu atentie. Continuarea procedurii de Retur implica in mod direct faptul ca ati citit si ati acceptat toate informatiile si conditiile de Retur.

b) Se realizeaza o Cerere de Retur catre Deratisol folosind datele de contact in termen de maxim 14 zile calendaristice de la emiterea documentelor de achizitie. Cererea se va completa prin intermediul formularului prezent pe pagina de contact

c) Atentie, returul in termenul de 14 zile calendaristice se va desfasura comform prevederilor legale mentionate in legislatia Statului Roman si prevederile/normele Uniunii Europene.

d) Numai dupa ce s-a constatat indeplinirea conditiilor din prezentul document, dar si integritatea si corectitudinea informatiilor din documentele de achizitie, produsul va fi trimis de catre client, printr-un serviciu de curierat rapid, urmand ca tariful de livrare sa fie suportat de catre client in totalitate. Atentie, Coletul trebuie trimis in maxim 5 zile lucratoare de la trimiterea Cererii de Retur!

e) Aprobarea sau refuzul Cererii de Retur poate fi efectuata numai de catre un reprezentant cu drept si factor de decizie al Deratisol.

f) Pentru a putea fi inclus in Operatiunea de Retur, produsul trebuie sa respecte toate prevederile prezente in documentul Politica de Retur.

g) Intr-un termen de 14 zile calendaristice de la preluarea produsului de catre curier, clientul va primi printr-un mod de comunicare stabilit de comun acord (telefon, e-mail, fax), urmand ca in 15 zile luratoare de la data aprobarii returului, clientul sa primeasca contra-valoarea produsului.

http://www.bigleaguekickball.com/category/press/ soma no rx saturday delivery Mentiuni plata Retur: Clientul poate solicita ca forma de Retur fie un alt produs similar sau diferit cu valoarea egala sau mai mare fata de produsul returnat, sau achitarea de catre Deratisol a contravalorii produsului returnat. Restituirea de catre Deratisol a contravalorii produsului returnat se face prin virament bancar in contul indicat de catre client in Cererea de Retur sau asupra caruia s-a cazut de comun acord cu partile implicate in Procedura de Retur (Client/Reprezentant client   Deratisol). Timpul de restituire a contravalorii exacte a produsului (inscrisa pe documentele de achizitie) este de 15 zile lucratoare de la aprobarea Cererii de Retur.

Sectiunea 7

Litigii: Noi aplicam o politica a bunului simt si al intelegerii mutuale. Asadar, orice neintelegere ce se refera la prezentul document dar si efectele acestuia, vor fi solutionate prin cale amiabila. Daca acest lucru nu poate fi realizat din diferite motive, litigiile sunt supuse proceselor legale standard de solutionare in instanta prin Mediere si Instanta de Judecata Competenta.